Microsoft onlajn servis za pružanje tehničke podrške - Fix it solution, sada funkcioniše i na srpskom jeziku. Ovaj servis omogućava korisnicima Microsoft tehnologija da prijave problem i automatski dobiju rešenje. Fix it solution, na adresi www.support.microsoft.com/fixit/sr, obuhvata spektar Microsoft programa: Windows, Office, Serveri, Internet Explorer, Windows Media Player i drugo, kao i različite oblasti problema za svaki od ovih proizvoda. Servis funkcioniše tako što korisnik jednostavno izabere Microsoft proizvod sa kojim ima problem, temu za koju mu je potrebna pomoć i pokrene automatsko rešavanje problema. Prva verzija ovog servisa lansirana je pre dve godine. Trenutno servis sadrži 448 automatizovanih paketa koji otkrivaju uzroke problema i popravljaju ih, a koristi ga više od 150 miliona ljudi.
Microsoft onlajn servis za pružanje tehničke podrške - Fix it solution, sada funkcioniše i na srpskom jeziku.
Ovaj servis omogućava korisnicima Microsoft tehnologija da prijave problem i automatski dobiju rešenje.
Fix it solution, na adresi www.support.microsoft.com/fixit/sr, obuhvata spektar Microsoft programa: Windows, Office, Serveri, Internet Explorer, Windows Media Player i drugo, kao i različite oblasti problema za svaki od ovih proizvoda.
Servis funkcioniše tako što korisnik jednostavno izabere Microsoft proizvod sa kojim ima problem, temu za koju mu je potrebna pomoć i pokrene automatsko rešavanje problema.
Prva verzija ovog servisa lansirana je pre dve godine. Trenutno servis sadrži 448 automatizovanih paketa koji otkrivaju uzroke problema i popravljaju ih, a koristi ga više od 150 miliona ljudi.
Fix it centar sadrži i 18 preventivnih rešenja, koji omogućavaju automatsko otkrivanje i uklanjanje više od 110 najčešćih problema.
Preduzeća i organizacije mogu da koriste i Windows platformu za rešavanje problema koja omogućava da se eliminišu najčešći problemi na računarima i time značajno smanje troškove za tehničku podršku.